Follow Here OR Back to Dashboard
Lightning Space.
About me Shout Friend
jatuh !
Sunday 27 November 2011 | 04:55 | 0 comment


assalamualaikum :)

hye korang . nak tau tak saya jatuh ape ? bukan jatuh hati ea , tapi jatuh skateboard . huwaaa . macam nak nangis je ! hurm . ingat tak tadi yg saya story-mory pasal adik saya beli skateboard tuh . haa yg tu laa . camni , petang tadi saya nak cubatrytest main skateboard adik saya tuh . kat dalam rumah je . main lame-lame sikit ok larh . not bad . pastuh tadi lepas solat maghrib , ade kuliah sikit . sebelum solat isyak , sementara tunggu azan tuh saya main lagi jap (dengan telekung nihh) . skali jatuh an . perghh ! memangg best gilaa xP tak percaya try sendiri . haha xD jatuh tuh best gilaa terus terbaring mengiring kat depan pintu an . dengan telekung nye lagi . da larh masetuh kawan-kawan abang saya ade kat depan rumah . nasib baik diorang tak perasan . kalau perasan tuh , memang terbaik ! boleh bayangkan tak ? hahaha :D

k larh . nak study for exam next week . see you next time . tata ! love you ♥ wassalam :)

from my heart ,
Ina Sabrina 

Labels:




PAST FUTURE