Follow Here OR Back to Dashboard
Lightning Space.
About me Shout Friend
skateboard
Sunday 27 November 2011 | 02:42 | 0 comment
*gambar adalah hiasan semata - mata*

assalamualaikum :D

ayah saya nak cari buku apetah . pastuh dia pun ajak saya ngan family g MPH Bookstore yg kat Pelangi Leisure Mall . cari punya cari , tak jumpaa . rupenyer dah tutup ehh ? tak tau lak . haha . dah tu kitorang g laa kat Giant diaa kat tingkat bawah tu . nak beli barang-barang dapur yg dah habis . adik sayaa dapt kasut . then kat sebelah bahagian kasut tuh kawasan permainan . adik saya nampak skateboard . dia nak , so dia mintak laa kat ayah saya . ayah saya kata first step kena beli kasot roda dulu . ape name english dia ? roller skates ? roller blades ? whatever laa . haha . so ayah saya cari laa kasut roda yg sesuai tok adik saya . tak jumpa yg sesuai . lastly beli skateboard jea . happy buakn kepalang laa adik sayaa . haha . k larh tu je . tata . love you ♥ wassalam :)

#goodluck yer dik ! semoga cepat sembuh :)

from my heart ,
Ina Sabrina  


Labels:




PAST FUTURE