Follow Here OR Back to Dashboard
Lightning Space.
About me Shout Friend
exam sambil holiday ?
Friday 9 December 2011 | 20:12 | 0 comment
before you all bace entry ni . saya nak bagitau awalawal yg entry ni agak panjang . kalau tak best tuh tak payah laa bace . lupekann je . kstart ~

assalamualaikum ! hye ^^

nak story pasal exan SDKA harituh . sepanjang exam tuh sayaa ngan fatin stay rumah wani . kitaorang enjoy sambil study . lagilagi saya ni jenis study kena ada kawan . contohnya macam kalau kawan saya hafal , dia baca kuat - kuat ( tak lah kuat sangat ) , saya dok sebelah dia , then saya pon terhafal sekali . maksudnya macam saya menghafal melalui pendengaran . yelaakan saya ni kannn orang jenis audionim ( tak paham sudah ) . biasanyaa wani larh yg jadi mangsa sayaa . sorry wani ^^ ngehngeh :3
back to the story . saya and fatin stay dari hari isnin petang ( periksa hari selasa - isnin minggu depannya ) , sampai isnin malam . yasmin ngan ainur lak join hari sabtu petang , sampai hari isnin malam jugak . 
banyak aktiviti yg kitaorang buat samasama sampai tak rasa seminggu kitaorang dok situh . huhu . itulah nikmat berkawan <3
urm , soalan periksa dia , not bad :P sirah ngan faraid susaa xP yg lain okaylhaa . haha . paling best tauhid ngan b.arab . last halftime periksa tuh saya tidur sebab dah siap ! *bangga kejap :P tapi tatau result camne kann . haha
masa hari jumaat otw balik darjah khas , kat dalam kereta , wani ajak mak dia pergi Tutti Frutti ! mak dia kata siap - siap dalam kul 2 . kitaorang apa lagi , menjerit dalam hati larh . yeyeahhhh ! *lebihkurang gitu laa* haha . dah siap - siap tuh pergi Tutti Frutti . masa baru nak masuk dalam pintu dia tuh saya dah tersenyum sebab dengar lagu Taylor Swift ! yeah ! saya amik perisa chocolate ( my favourite you know ! ) , vanilla and strawberry . then letak topping macammacam . marshmallow larh , strawberry larh , hapelaa . banyak sangat sampai dah tak ingat *banyak lah sangatt :P* haha . pastuh timbang harga saya punya rm11.++ . whoaaa o.O hohho . pastuh duduk kat meja bulat kat luar . kitaorang duduk 2 meja coz tak muat coz meja dia kecik ! saya dok ngan ainur and nisya ( adik wani ) . sebelum makan tuh saya snipsnap dulu picca aiskrim saya . tapi tak sempat nak masukkan . lainkali larh ye kalau sempat . urm , masa tengah menikmati aiskrim yg lazat tuh ada sorang akak nih ( ejen penjual ) datang kat meja mak wani dll . lepas dah salam mak wani , dia tanya nak beli CD ni tak ? nak cuba ni tak ? inilah , itulah . pastuh dia pergi pulak kat meja saya , salam saya . masetuh diaorang dah gelak - gelak . saya dengan tahan ketawanya salam je larh akak tuhh . pastuh mak wani cakap yg geng meja saya nih satu geng ngan meja mak wani . pastuh dia pon gelak sekali . huahuahuarhh  xD then dia blaa .
hari sabtunya pulak mak wani ajak pergi jusco . first sampai terus pergi cari tempat makan . lastlast decide pergi The Chicken Rice Shop je . time tengah makan tuh ainur bisik "tengok tuh" . time tu saya terus terpandang depan . mean luar . ( saya duduk menghadap luar ) . tau tak saya nampak siapa ? saya nampak kak Syirah tengah duduk kat kerusi depan Chicken Rice Shop dengan Mr. Hot diaa :D hahha . then kitaorg makan sampai kenyang . pastuh kitaorang jalanjalan kat bhg bajubaju jusco . si fatin ngan wani jalan ntah kemana cari bajubaju yg ada polkadot . maklumlaa , si fatin nihh gila polkadot . hehe . saya , nisya and ainur berpecah dari diaorang . tengok bajubaju kat bhg lain . ainur ada nak beli baju nih . time kat cashier tuh beratur panjang . ainur bisik "wehh , tu bukan Mamat ke ? kat cashier" ( Mamat tuh ex-senior skola saya ) . pastuh saya toleh , tengok betulbetul . macam ye je . pastuh saya ngan ainur pon pusing laa kat depan cashier tuh , jauh sikit . kononkonon saje je nak jalan kat situ . time kat depan dia tuh saya tengok nametag dia . 'Muhammad' . memang sahh ! hahha :D tanpa membuang masa , saya pun call wani , bagitau dia yg saya jumpa someone . dia pon datang dengan fatin . pastuh dia pon terkejut tengok si Mamat tuh tadi . begitulah ceritanya . *malasnyaa nak taip banyakbanyak* pastuh wani ternampak cincin banyakbanyak yg dijual kat depan tempat cashier . wani belekbelek . mak wani tanya , "nak ? amiklah ! nanti ibu bayar ." kitaorg un pilih larh yg mana berkenan di hati . ngehngeh :3
pastuh jalanjalan cari toilet . da jumpa then pusingpusing satu jusco . yahafa dapat baju smurf . saya tengokkan je tengok je ! hekhek . pastuh blablabla then balik .

penat arh nak citer . stop sampai sini je kayy ? bye2 . wassalammm 
#surrender huahua xP



from my heart ,
Ina Sabrina   

Labels:




PAST FUTURE