Follow Here OR Back to Dashboard
Lightning Space.
About me Shout Friend
tanjung leman
Sunday 11 December 2011 | 01:33 | 0 comment
assalamualaikumm :D

semalam saya and family pergi Tunjuk Laut Beach Resort , kat Tanjung Leman . pergi lepas isyak gitu , sampai sane dekat kul 10 . abang saya sampai sana terus baring then tidur . yg lain makan malam ( bawak dari rumah ) , pastuh jalanjalan , lepak tepi pantai . angin pantai memang Terbaikkk ! hoho .
esok bangun pagi , solat , pastuh saya dengan abang saya tidur balik \ hekhek xP / yg lain ikut ayah saya pergi mancing kat jeti hujung tuh . balik mancing , ayah saya kejut . pergi sarapan kat warung sebelah . time sampai warung tuh makanan dia belum siap agy . so , dudukduduk tengok tv ar . masetuh citer apetah kat astro . best citer dia . hakhak . saya makan nasi goreng separuh , nasi lemak separuh . \ separuh tu sikit je okay . tak banyak punn :P /
pastuh ayah saya sambung  mancing , saya teman adik saya mandi pantai . saya tak mandi ponn . tengoktengokkan je . malas ah nak mandi . haha :P sambilsambil tuh saya snipsnap ar kan . apa lagi . banyak jugak dapat hasil yg memuaskan . ngehngeh :3 \ tak paham sudah :P /
dah lama sikit tuh siapsiap , kemaskemas , checkout then otw pergi rumah maklong kat Kota . masa nak pergi sana tuh ayah saya lalu jalan manetah . ada lalu kat ladang kelapa sawit , ladang apetah lagi , resortresort bagai . lama jugak perjalanan dia . hampir sesat ! da larh tak banyak kenderaan . tapi ikut je jalan tuh lastlast jumpa jugak . alhamdulillah . stay kat rumah maklong sampai petang pastuh balik . the end ~
wassalam 

from my heart ,
Ina Sabrina 

Labels:




PAST FUTURE