Follow Here OR Back to Dashboard
Lightning Space.
About me Shout Friend
fixie !
Sunday 11 December 2011 | 01:40 | 0 comment
* lawa lawa ! *
 * smart ! *
 * white , pink , purple *
* berkenan yg niyh . terbaik ! *


Assalamualaikumm ! hye !
pelik ke kalau saya citer pasal fixie harini ? rasanya tak kott sebab fixie nihh memang tengah 'hot' sekarangg . kann ? kawan saya dah beli . abang saya punn dah beli . ni yg nak jelly nihh . and harini nak citer pasal fixie abang saya larh . huahua . camni , hari jumaat ( yg petangnye saya pergi tanjung leman tuh ) abang saya pergi beli fixie ngan geng dia . actually ayah saya kata lainkali . tapi alasan dia bagi sebab nak join convoi  basikal \ betul ke eja ni ? lantak lahh / kat Dato' Onn minggu depan . dia kata nak beli warna purple . tu yg wat saya jelly tuih :3 \ almaklomlah , adik beradik minat purple . kecuali adik saya :P / 
petang tuh masa dia balik dari beli fixie , saya tengah mandi . dari luar toilet tuh dengan bangganya dia jerit " wehhh ! tengok fixie aku ! " cehh , berlagak konon . padahal dalam hati saya dah nervous memikirkan dia beli fixie purple . \ ayat cam paham . lantak ah /
lepas mandi tuh siapsiap coz nak pergi Tanjung Leman , angkatangkat beg , letak depan pintu . sengan takutakut nya saya jenguk kat luar , nak tengok fixie dia . jeng jeng jengggggg .....
fixie tuh warna merah mix ! saya tak puas hati pegi dapur . bilik dia kat dapur . bilik kunci . jerit dari luar .

saya :: wehh , fixie kau warna apa ?
ibu ( tolong jawabkan sbb masetuh ibu kat dapur) :: warna merah laa . yg kau tengok kat luar tuh .
saya :: ea ? apsal tak beli warna purple ?
ibu :: ntah . tanya laa dia sendiri . nanti yg purple boleh belikan kau pulak .
saya :: haaaaaaaaaaa ... okay !! \ teruja niyhhh  /

matimatian seyh ingat dia beli warna purple ! haha xD fiuhhhhhhhhh ~ \ nafas kelegaan /
wassalamm 

from my heart ,
Ina Sabrina 



Labels:




PAST FUTURE