Follow Here OR Back to Dashboard
Lightning Space.
About me Shout Friend
mistletoe !
Friday 16 December 2011 | 17:31 | 0 comment

assalamualaikummmmm ! hey !

nak tau takk ? harituh saya beli dvd Under The Mistletoe ! gembira bukan kepalang masetuh . hoho .
saya beli kat Jusco Tebrau . time dalam entry ni . sory terlupa nak citer sekali kat situh . haha . mase jalanjalan ngan besties tuh ada satu kedai cd ni , saya ajak dyorang masuk . dyorang follow je . betulbetul sebalah counter tuh saya dah nampak . terus amik ! belekbelek . saya tengok ada dua harga . first rm59.90 . lagi satu rm 29.++ . pelik laa . pastuh tanya kat counter dia . apa beza yg ni dengan yg ni ? dia tanya member sebelah dia . tanya apetah taktau dia cakap dalam bahasa cina . pastuh dia terangkan yg rm 59.90 tuh DVD , yg rm29.++ tuh blablabla ... then saya pusingpusing satu kedai tuh . cari dvd JB yg lain . ada jumpa dvd Never Say Never . nak beli ! tapi tak cukup bajet . ni pun saya korek duit raya . tinggal lah singgit je dalam sampul duit raya tuh . pokai abessssss !! huahua xP \ takpetakpe , duit boleh dicari . DVD nihh susah nak dapat :P / kuang3 ~

k larh . see ya ! wassalam 

from my heart ,
Ina Sabrina 

Labels:




PAST FUTURE