Follow Here OR Back to Dashboard
Lightning Space.
About me Shout Friend
Contest Me n Blog by Pikah n Syirah
Thursday 24 November 2011 | 19:32 | 0 comment



assalamualaikum sume readers blog .
dh lama tak update blog . aq nk kate busy tak lha jugk tpi tade mase nk mengupdate blog . harini aq nk join contest . huhuu . hope menang ! :D wee~
okey jom start ..


> aku syg blog niy sbb blog niy ade byk kisah hidup aku yg lama lama .. wlaupun aku tak slalu update , tpi ade juga sedikit sebanyak cerita yg aku ceritakan .. and the last one sbb blog aku niy cntik . erk . cntik kea ? ahaha . aku niy prasn jea lebeyh ! xD tpi okey lgi lha drpd tk teredit lngsong kn ? sume niy atas bantuan kwn saya , yasmin .. dia niy minah blog .. ish3 ... haha . btw , thnks min .. ;) <


okey dah ! now aku nk tag 3 org kwn yg akuu syg .. ;D yasmin , fafa , mirza . korang join tao contest niy ! hadiah menarik2 .. ;) sape yg nk join , klik sini .. wee~! join lha rmai2 . biar adek pikah bersengkang mata dgn kak syirah pilih pemenang ! haha . 


oke bye ! ;) wassalam .

Labels:




PAST FUTURE