Follow Here OR Back to Dashboard
Lightning Space.
About me Shout Friend
dapat novel
Saturday 27 August 2011 | 21:07 | 2 comment
assalamualaikum ,
hye ! see u again in month of ramadhan :)

ni aku nak citer pasal aritu (x ingat bile) .. aritu aku n family aku keluar cari baju raya abang aku .. first kitorang g S.mart kat pandan , pusing punya pusing kat situ last last dapat baju melayu .. abang aku colour pink + purple kotak kotak , lawa ! and adik aku dapat colour hijau + kuning x silap , kotak kotak macam abang aku punyer ..
pastuh ingatkan nak g pasar karat sebab abang aku nak cari kemeja , tapi x jadi .. kitorang g kipmart je .. dy dapat kemeja .. lepas dia beli tuh aku tanye dy ,

aku : kau beli warne ape ? 
'dengan bangganya' dy jawab : warne biru .. same macam awek aku .. haha .. kau ade ? :P
aku : eleyh , stakat ! blaa la lu ! xP


then kitorang pegi 'kedai marker besar' sebab ayah aku dah janji nak belikan novel .. haha ! aku namekan dy camtu sebab depan kedai tu ade letak marker besar .. lagipon aku x taw ape name kedai dy .. sebab tu lahh .. haha .. aku cari novel 'lafazkan kalimah cintamu' ngan '7 hari mencintaiku' , tapi x de ! arghh ! macam nak meraung jek kat situ ! last last aku beli novel 'cinta untukmu' karya Siti Nur Dhuha .. ape boleh buatt -,-
ni larh novel yg aq beli -,-

mase dah nak bayar tu ayah aku teringat yg aku mintak 'cube' .. taw x 'cube' tu ape ? alah , bende alah yg kotak kotak ade 6 colour tu lahh .. haha ..

ayah : err , kat sini ade jual tu x ? err , ape name dy ? yg kotak kotak tu .. (sambil buat gaye main cube)
penjual : ade .. kat sini .. (sambil tunjuk jalan)
ayah : yg besar x de ea ?
penjual : da x de , tinggal yg tu je ..
ayah : ok ..

lepas tu ayah aku bayar .. ayah aku belikan sebenarnye sebab nak suruh aku ajar dy main bende alah tu .. haha ! aneh2 je larh ~


k , tu jek aku nak citer .. haha ! tata ~ wassalam ;D

Labels:




PAST FUTURE